Taktyka Inpostu na zasięg organiczny

Promowanie Firmy

Zastanawiasz się jak zwiększyć swój zasięg organiczny?
Mam dla Ciebie ciekawą poradę z polskiego podwórka.

Kilka dni temu na grupie Social Media padło pytanie:
“Jak to możliwe, że InPost w ciągu 3 min uzyskał 370 polubień?”

Imponujący wynik, prawda?
Ale czy realny? I jak może wpłynąć na zasięg organiczny?

To NIE JEST post, który istnieje na Facebooku 3 minuty. Myślę, że był on stworzony i wykorzystany w reklamie.

To tak zwany “dark post” – niewidoczny na tablicy, ale wyświetlany wybranej grupie odbiorców np. odwiedzającym stronę.



Jak dark posty wpływają na zasięg organiczny?


UWAGA! Wykorzystanie tej strategii to czysta manipulacja odbiorcami. Stosujesz to na własne ryzyko – moim zdaniem się opłaca.

Opieramy się na psychologicznym dowodzie społecznym.
Publikując dark posta z reakcjami spora część odbiorców pomyśli „WOW! Ale fajny post! 370 polubień w 3 minuty – to i ja polubię”

Algorytm bardzo docenia zaangażowanie odbiorców.
Im więcej reakcji – tym lepszy zasięg organiczny oraz niższe stawki za reklamę. Sprawdź sam!


Jak stworzyć dark posta?


Tworząc kampanię na etapie kreacji wybierz opcję “Utwórz reklamę”. Post będzie wyświetlał się tylko osobom, z wybranej przez Ciebie grupy odbiorców.

Jak opublikować dark post?

Kiedy post uzyska zadowalającą liczbę reakcji – opublikuj go na swoim fanpage. Aby to zrobić, przejdź do zakładki “Posty strony” a następnie “Posty w reklamach”. Wybierz post i zaznacz – opublikuj.

Voilà! Właśnie “oszukałeś” algorytm 🙂

Koniecznie daj znać czy przydała Ci się ta wiedza! 😉

Facebook Comments Box