Remarketing – jak Wycisnąć MAXIMUM?

Bez kategorii

Czym jest remarketing? Jeśli prowadzisz fanpage Twoim celem może być dotarcie do większej ilości osób. Najlepiej gdyby były to osoby, które chcą kupić Twój produkt. Co jeśli powiem Ci, że istnieje grupa, która w 90-95% jest zainteresowana Twoimi usługami lub produktem?

To ludzie, którzy już czekają na Twój post aby sprawdzić co nowego dla nich masz…

Z pomocą przychodzi reklama Facebook Ads. Jeśli w Twojej głowie rodzi się pomysł „Oho! Reklama! Moi fani tego nie łykną” – przyznam Ci, że sam tak kiedyś myślałem. Byłem w błędzie.

Istnieje metoda reklamowania się, a właściwie doboru grupy odbiorców Twojego posta, który trafi do każdego – w samo sedno. Mowa tutaj o remarketingu, czyli kierowaniu treści do osób, które już miały z Tobą kontakt.

W jakich przypadkach możesz wykorzystać remarketing?

Metoda Pierwsza – Dokańczanie rejestracji na Twojej stronie

Jeśli posiadasz stronę lądującą, a uważasz, że nie zbiera ona wystarczającej ilości konwersji – coś jest nie tak. Ludzie zakładają konta na stronie lub zostawiają określone dane w formularzu jednak pewna część odwiedzających nie robi tego do końca. Dzięki pixelowi możesz skierować reklamę do osób, które nie dokończyły procesu rejestracji lub wypełniania formularza.

Metoda Druga – Poinformuj fanów o nowym wpisie

Piszesz bloga lub prowadzisz serwis informacyjny? Wykorzystaj bazę ludzi, którzy przeczytali chociaż jeden Twój artykuł. Pixel tracking umożliwia stworzenie reklamy do osób które przeczytały określony artykuł lub chociaż raz weszły na Twojego bloga.

Metoda Trzecia – Spraw, by Twój klient wrócił

Sprzedajesz najlepsze produkty i chcesz, by klient do Ciebie wracał? Nie musisz tworzyć zaawansowanych programów partnerskich, drukować kart i prowadzić spisu „stałych klientów”. Wystarczy, że skierujesz post do osób, które sfinalizowały transakcję w sklepie. Jeśli był zadowolony – kupi ponownie. Możesz zaoferować czasową ofertę – np. „Cały asortyment do końca tygodnia -10% specjalnie dla Ciebie” albo polecić produkty, które będą dopełnieniem do poprzedniego koszyka.

Czy uważasz nasze porady za praktyczne? Jeśli tak – zostaw ślad po sobie. To dla nas naprawdę ważne.

Komentarze