Jak zbierać opinie na Facebooku?

Zastosowanie technik sprzedaży

Opinie o Twojej firmie i produkcie są bardzo istotne dla potencjalnych klientów. W oparciu o doświadczenia innych podejmują decyzję o zakupie lub nawiązaniu współpracy. Wiele osób kreuje swoje zdanie w oparciu o recenzje pozostawione w mediach społecznościowych oraz wizytówce Google.

W dzisiejszym wideo wpisie powiem Ci jak zbierać opinie na Facebooku od Twoich klientów. Szczegółowo dowiesz się:

  • Dlaczego warto zbierać opinie i jak mogą pomóc Ci rozwinąć biznes?
  • Co jest nie tak z klientami? Z jakich powodów sami nie wystawiają nam dobrych opinii pomimo deklarowanego zadowolenia
  • Sprawdzony i praktyczny sposób na pozyskiwanie opinii od klienta, która buduje wizerunek firmy 10 x skuteczniej niż „Polecam gorąco”
  • Schemat do wdrożenia sposobu pozyskiwania opinii do Twojej firmy – dosłownie na JUŻ

Obejrzyj VIDEO – Jak zbierać opinie na Facebooku?

Przykład dobrze zredagowanej opinii:

„W całym szkoleniu najbardziej podobał mi się profesjonalizm i komunikatywność Patryka. Na szkolenie Social Media zdecydowałam się ponieważ chcę reklamować własną firmę. Wcześniej media społecznościowe nie interesowały mnie, pomimo 16 letniego doświadczenia w branży.

Moim największym problemem było określenie grupy docelowej. Dzięki szkoleniu dowiedziałam się jak skutecznie określić profil klienta i zacząć reklamować się do niego.

Poznałam sposoby reklamy, które zamierzam wykorzystać we własnej firmie celem zwiększenia sprzedaży i reklamowania nowych produktów.

Polecę szkolenie z zakresu reklamy na Facebook znajomym przedsiębiorcom, z którymi współpracuję”

Podsumowując:

  • jesteś odpowiedzialny/a za nakłonienie klienta do pozostawienia opinii o Twojej firmie. Nie licz, że klient pomimo szczerego zadowolenia ze współpracy zostawi recenzję w Internecie
  • możesz skutecznie zbierać opinie używając ankiety zadowolenia zaraz po zakończonej realizacji albo dostarczeniu produktu. To praktyczne rozwiązanie pomoże klientowi w łatwy sposób skomentować Waszą współpracę
  • opinia pozostawiona przez klienta wzmacnia relację z Twoją firmą i utwierdza klienta w przekonaniu, że jest zadowolony/a ze współpracy
  • nie ma nic złego w tworzeniu opinii na podstawie zebranych ankiet. Fakt, zajmuje to sporo czasu, ale wierz mi – poświęcenie kilku godzin jest tego warte
  • dobrze zredagowana opinia, przedstawiająca problem potencjalnego klienta i jego rozwiązanie ma realne szanse generować klientów w odróżnieniu do sztampowego „Polecam współpracę z firmą NOWAK-TRANS”
Komentarze