Jak przekonać klienta biznesowego do współpracy? 5 szybkich do wdrożenia porad, które przynoszą nowych klientów.

Zwiększenie liczby klientów

Kampania “Wejdź na stronę i skontaktuj się z nami” nie będzie działała w wielu przypadkach. Przedsiębiorcy analizują zakupy od innych firm bardziej, niż mogłoby Ci się wydawać.

Jak wpłynąć kampanią na decyzję klienta?

Czy wysyłanie bezpośrednich wiadomości
“Cześć, mogę stworzyć dla Ciebie XYZ” ma jeszcze sens?

Co wyświetlić w kampanii, aby przekonać klienta do kontaktu?

5 szybkich do wdrożenia porad dla osób działających B2B:

  1. Zwróć szczególną uwagę na problem klienta. To on jest najważniejszy w przekazie. Jeśli klient nie poczuje, że ta oferta pomoże mu rozwiązać problem – nic nie wskórasz.

2. Pokaż konsekwencje, jeśli nie podejmie działania. Co się stanie jeśli wciąż zostanie w tym samym miejscu? Jak wpłynie to na jego firmę, zarobki, pozycję na rynku?

3. Zaprezentuj case studies – czyli historie sukcesu Twoich klientów. Dzięki temu pokażesz potencjalnym odbiorcom, że warto z Tobą współpracować i jesteś nastawiony na efekt.

4. Zorganizuj webinar. Uważam, że nic nie sprzedaje lepiej przez internet, jak dobrze przeprowadzone szkolenie online. Taki webinar to po prostu sprzedaż do wielu osób naraz. Nie musisz umawiać 100 spotkań – wystarczy 100 osób obecnych na Twoim szkoleniu.

5. Dziel się wiedzą – nie tylko sprzedawaj. Jeśli wyedukujesz swoich klientów, masz szansę zasiać w ich głowie odrobinę Twojego światopoglądu. Nadając na tych samych falach, będzie Wam się lepiej współpracowało. To ważne w relacjach biznesowych.

Tych kilka prostych kroków pomoże Ci zbudować zaufanie, przekonać do siebie potencjalnych klientów i skuteczniej przekonać ich do współpracy.

Powodzenia we wdrażaniu!

Facebook Comments Box