Co dodawać na fanpage? – 32 pomysły na posty w każdej branży

Reklama Facebook Ads

Prowadzisz profil na Facebooku? Odpowiedz na pytanie – jak często zastanawiasz się nad tym co dodawać na fanpage? Przygotowałem dla Ciebie bardzo krótki wpis, ale jest on bogaty w mięso – spis konkretnych tematów, które warto poruszyć na facebookowej stronie praktycznie w każdej branży.

Różnorodność postów, a skuteczność Twojego marketingu

Wielu przedsiębiorców przekłada ilość nad jakość publikacji. Dodają posty znikomej wartości merytorycznej, ale robią to często, bo uważają, że takie działania przyniosą wymierne korzyści. Jasne – systematyczność i częstotliwość są ekstremalnie ważne, jednak jakość powinieneś postawić na pierwszym miejscu.

Częste publikacje powodują, że szybko brakuje nam pomysłów na publikacje. Pomysłowe posty to nie tylko takie, które osiągną viralny zasięg. Nie każda publikacja musi być rewolucjonizująca i mogę Ci zagwarantować, że mało kto z menadżerów mediów społecznościowych ma taki sukces na koncie. Mimo tego ich zleceniodawcy są zadowoleni z wykonywanej pracy – proste działania też dostarczają klientów.

 

Co dodawać na fanpage
Co dodawać na fanpage – spis

32 pomysły na posty w każdej branży – odpowiedź na pytanie co dodawać na fanpage

Poniżej przygotowałem spis pomysłów na posty, które możesz wdrożyć do swojej firmy. Podzieliłem je na 6 kategorii. Uważam, że dobrze prowadzona komunikacja powinna wykorzystywać publikacje z każdej kategorii. Proporcje pozostawiam Tobie, jednak pamiętaj, że skrajności w każdym przypadku będą nieskuteczne. 

Sprzedażowe 

  • Obniżka ceny produktu / Promocja
  • Zajawka nowego produktu, który zamierzasz wprowadzić
  • Długi post / historia pewnej osoby
  • Profesjonalne zdjęcie produktu

Badanie rynku

  • Zadaj pytanie swoim klientom
  • Facebookowa ankieta
  • Q&A (pytania i odpowiedzi)

Fun 

  • Inspirujący cytat dotyczący branży
  • Nietypowa informacja (fun fact)
  • Mem lub rysunek (tylko ostrożnie!)
  • Post wakacyjny/świąteczny

Ekspert / Wiedza

  • Pokaż, co czytasz, przeglądasz
  • Tip or Trick – krótka porada
  • Post z przepisem na…
  • Opisz dzień z przeszłości
  • Opinia klienta – w formie wideo lub grafiki
  • Checklista, pomagająca rozwiązać problem klienta
  • Odpowiedz na pytanie społeczności
  • Udostępnij coś za darmo, co ma wartość dla klienta
  • Artykuł na blogu / Darmowy PDF
  • Krótkie video szkoleniowe (screencasting)
  • Poleć narzędzia, których używasz
  • Wywiady (w roli gościa / w roli prowadzącego)

Branding 

  • Cykliczne podsumowania pracy firmy
  • Przedstawienie wartości firmy, które reprezentujecie
  • Akcje charytatywne, w których brałeś udział
  • Zdjęcie zza kulis, kiedy np. pakujesz wysyłki
  • Zdjęcie z fanem lub wyjątkowym klientem
  • Podziękuj swoim fanom za ich zaangażowanie lub obecność

Informacyjny 

  • Branżowa infografika
  • News branżowy, nowość na rynku
  • Zbiór interesujących statystyk

Posty graficzne bez problemu stworzysz w prostym programie Canva.com

A jeśli szukasz solidnego planu, który pomoże Ci zaplanować odpowiedni harmonogram i strategię marketingową – zobacz ten wpis.

PS. Interesuje Cię więcej strategii reklamowania? Już teraz pobierz Gotowe Schematy Reklamy!

- Praktyczna Wiedza w Bezpłatnym Poradniku -Wolisz Błądzić w Menadżerze Reklam,
czy Skopiować Gotowe Schematy?
  • Niepublikowane wnioski z obserwacji 193 kampanii
  • 17 przykładów zwycięskich kreacji reklamowych
  • Symulacje budżetów (i efektów), które się zwrócą
  • Grupy odbiorców - sprawdzone ustawienia
  • + BONUS - 7 Metod Optymalizacji Lejka Sprzedażowego
  • + BONUS #2 - Instrukcja wdrożenia krok po kroku
Zostaw email i odbierz bezpłatny poradnik!
Facebook Comments