Co dodawać na fanpage? – 32 pomysły na posty w każdej branży
Reklama Facebook Ads
Prowadzisz profil na Facebooku? Odpowiedz na pytanie – jak często zastanawiasz się nad tym co dodawać na fanpage? Przygotowałem dla Ciebie bardzo krótki wpis, ale jest on bogaty w mięso – spis konkretnych tematów, które warto poruszyć na facebookowej stronie praktycznie w każdej branży.
Różnorodność postów, a skuteczność Twojego marketingu
Wielu przedsiębiorców przekłada ilość nad jakość publikacji. Dodają posty znikomej wartości merytorycznej, ale robią to często, bo uważają, że takie działania przyniosą wymierne korzyści. Jasne – systematyczność i częstotliwość są ekstremalnie ważne, jednak jakość powinieneś postawić na pierwszym miejscu.
Częste publikacje powodują, że szybko brakuje nam pomysłów na publikacje. Pomysłowe posty to nie tylko takie, które osiągną viralny zasięg. Nie każda publikacja musi być rewolucjonizująca i mogę Ci zagwarantować, że mało kto z menadżerów mediów społecznościowych ma taki sukces na koncie. Mimo tego ich zleceniodawcy są zadowoleni z wykonywanej pracy – proste działania też dostarczają klientów.
Co dodawać na fanpage – spis
32 pomysły na posty w każdej branży – odpowiedź na pytanie co dodawać na fanpage
Poniżej przygotowałem spis pomysłów na posty, które możesz wdrożyć do swojej firmy. Podzieliłem je na 6 kategorii. Uważam, że dobrze prowadzona komunikacja powinna wykorzystywać publikacje z każdej kategorii. Proporcje pozostawiam Tobie, jednak pamiętaj, że skrajności w każdym przypadku będą nieskuteczne.
Sprzedażowe
Obniżka ceny produktu / Promocja
Zajawka nowego produktu, który zamierzasz wprowadzić
Długi post / historia pewnej osoby
Profesjonalne zdjęcie produktu
Badanie rynku
Zadaj pytanie swoim klientom
Facebookowa ankieta
Q&A (pytania i odpowiedzi)
Fun
Inspirujący cytat dotyczący branży
Nietypowa informacja (fun fact)
Mem lub rysunek (tylko ostrożnie!)
Post wakacyjny/świąteczny
Ekspert / Wiedza
Pokaż, co czytasz, przeglądasz
Tip or Trick – krótka porada
Post z przepisem na…
Opisz dzień z przeszłości
Opinia klienta – w formie wideo lub grafiki
Checklista, pomagająca rozwiązać problem klienta
Odpowiedz na pytanie społeczności
Udostępnij coś za darmo, co ma wartość dla klienta
Artykuł na blogu / Darmowy PDF
Krótkie video szkoleniowe (screencasting)
Poleć narzędzia, których używasz
Wywiady (w roli gościa / w roli prowadzącego)
Branding
Cykliczne podsumowania pracy firmy
Przedstawienie wartości firmy, które reprezentujecie
Akcje charytatywne, w których brałeś udział
Zdjęcie zza kulis, kiedy np. pakujesz wysyłki
Zdjęcie z fanem lub wyjątkowym klientem
Podziękuj swoim fanom za ich zaangażowanie lub obecność
Informacyjny
Branżowa infografika
News branżowy, nowość na rynku
Zbiór interesujących statystyk
Posty graficzne bez problemu stworzysz w prostym programie Canva.com
A jeśli szukasz solidnego planu, który pomoże Ci zaplanować odpowiedni harmonogram i strategię marketingową – zobacz ten wpis.
PS. Interesuje Cię więcej strategii reklamowania? Już teraz pobierz Gotowe Schematy Reklamy!
- Praktyczna Wiedza w Bezpłatnym Poradniku -Wolisz Błądzić w Menadżerze Reklam, czy Skopiować Gotowe Schematy?
Niepublikowane wnioski z obserwacji 193 kampanii
17 przykładów zwycięskich kreacji reklamowych
Symulacje budżetów (i efektów), które się zwrócą
Grupy odbiorców - sprawdzone ustawienia
+ BONUS - 7 Metod Optymalizacji Lejka Sprzedażowego