Fanpage

Strategia planowania i publikacji postów w 6 krokach – Oraz 16 Pytań, które warto zadać przed publikacją

„Strategia planowania? Po co mi to? Przecież nie mam czasu na marketing!” – powtarza wielu właścicieli firm. Rozumiem zabieganie, brak czasu i „ważniejsze rzeczy” niż prowadzenie fanpage firmy. Pamiętaj jednak – jeśli nie dostarczysz do firmy nowych klientów, to biznes może upaść. Jak pogodzić brak czasu i chęć budowania hucznego fanpage? Wystarczy odpowiednio zaplanować działania! […]

Czytaj dalej
Skuteczne Strony Internetowe

Jak podnieść skuteczność strony lądującej? 5 porad / 5 zadań do wdrożenia + BONUSY

„Musimy mieć więcej leadów!” – ile razy mówiłeś tak pod nosem, albo słyszałeś taką sugestię z działu sprzedaży? Bez kontaktów nie ma sprzedaży – to bardzo oczywisty wniosek. Jak dostarczyć firmie więcej potencjalnych klientów, nie wydając przy tym większych nakładów na marketing? To proste – wystarczy zoptymalizować tunel sprzedażowy.  Dziś na warsztat weźmiemy stronę lądującą […]

Czytaj dalej
Promowanie Firmy

O czym pisać na firmowym blogu?

Dzięki blogowi możesz zarabiać więcej. Wiem, że brzmi to jak wyświechtany slogan, który obiecuje życie bogatego blogera. Jednak pozwól, że wyjaśnię Ci, jak w praktyce blog przekłada się na zwiększone zarobki. Dobrze prowadzony blog buduje pozycję eksperta na rynku. Rozwiązywanie problemów dzięki publikacjom zmniejsza dystans i skutecznie wpływa na decyzje zakupowe Twoich potencjalnych klientów. Skoro […]

Czytaj dalej
Techniki Sprzedażowe

Testy A/B i rosyjska ruletka – co mają ze sobą wspólnego?

Dla niektórych mityczne narzędzie, którego boją się używać. Dla innych standardowy proces, który wykonują przy wysyłce każdego maila, uruchomienia każdej kampanii oraz tworzeniu nowej strony lądującej. Kampania nie działa tak, jak powinna? Skuteczność strony lądującej nie powala? Nikt nie otwiera Twoich maili? Testy AB pomogą Ci zwiększyć skuteczność na każdym etapie sprzedaży. Dziś pokażę Ci, […]

Czytaj dalej
Reklama Facebook Ads

Reklama Facebook Ads z małym budżetem

Otrzymałem kilka zapytań od przedsiębiorców, które dotyczą kampanii Facebook w obecnych czasach. Czy warto przeprowadzić kampanię teraz? Jakim budżetem warto dysponować? Do kogo kierować reklamę, aby była skuteczna? Zdania są podzielone. Niektórzy mówią, że to idealny czas. Z drugiej strony przepływy pieniężne w firmie nie skłaniają do sięgania po portfel i wydawania pieniędzy na marketing. […]

Czytaj dalej
Techniki Sprzedażowe

Dziurawy tunel sprzedażowy – 5 sprawdzonych łatek, które zmniejszą wydatki na reklamę i podwoją liczbę klientów

Od wyświetlenia reklamy, przez stronę internetową do sprzedaży. Taką drogę przechodzi Twój klient. W których momentach rezygnuje? Dlaczego to robi? Co możesz poprawić? Jak z tym walczyć? Zoptymalizujmy Twój tunel sprzedażowy! Zadbaj o to, by przyciągać właściwe osoby Określanie odbiorców naszej reklamy to podstawa skutecznego tunelu sprzedażowego. Bez dobrze zdefiniowanej grupy już na samym początku […]

Czytaj dalej
Reklama Facebook Ads

Jak ustalić grupę odbiorców? 44 przykłady, które warto wykorzystać w kampanii

Ustawianie grupy odbiorców to wyzwanie podczas tworzenia kampanii na Facebooku. Odpowiednie określenie grupy pomoże nam dotrzeć do właściwych osób. Ma ono ogromny wpływ na skuteczność naszej reklamy. W tym wpisie przygotowałem 44 konkretne przykłady grup odbiorców, do których możesz dotrzeć z ofertą Twojej firmy.  Dlaczego grupa odbiorców jest ważna? Podczas szkoleń, rozmów i konsultacji często obserwuję, […]

Czytaj dalej
Reklama Facebook Ads

Co dodawać na fanpage? – 32 pomysły na posty w każdej branży

Prowadzisz profil na Facebooku? Odpowiedz na pytanie – jak często zastanawiasz się nad tym co dodawać na fanpage? Przygotowałem dla Ciebie bardzo krótki wpis, ale jest on bogaty w mięso – spis konkretnych tematów, które warto poruszyć na facebookowej stronie praktycznie w każdej branży. Różnorodność postów, a skuteczność Twojego marketingu Wielu przedsiębiorców przekłada ilość nad […]

Czytaj dalej
Techniki Sprzedażowe

Jak zaplanować marketing w firmie? – 7 Porad do skopiowania

Przełom roku to dobry czas, aby odpowiedzieć na pytanie jak zaplanować marketing. Wielu przedsiębiorców stawia większe zarobi jako cel noworoczny. Odpowiednia reklama na pewno w tym pomoże. W tym wpisie znajdziesz 7 konkretnych porad jak zaplanować marketing w małej i średniej firmie. Nie skupiam się na spekulacjach co będzie trendem w nowym roku. Chcę przekazać Ci […]

Czytaj dalej
Promowanie Firmy

Czego nauczyłem się w 2019 roku? – 3 Praktyczne Lekcje

Robimy skok w ten Nowy Rok! Cóż za poezja, energia i entuzjazm, nieprawdaż?! Przez ostatnie dni podsumowałem miniony 2019 rok. To był bardzo ważny proces. Spojrzałem na poszczególne tygodnie i miesiące wypełnione tysiącami zadań do wykonania. Przyznam szczerze, że jestem zadowolony z przebiegu zdarzeń i realizacji założonych planów. Niektóre sfery przekroczyły moje najśmielsze oczekiwania, inne nie zostały […]

Czytaj dalej