Praktyczna Wiedza w Bezpłatnym Poradniku Wolisz Błądzić w Menadżerze Reklam, czy Skopiować Gotowe Schematy?
Reklama Facebook

„Moja reklama została odrzucona” – co robić?

Jeśli jesteś dietetykiem, trenerem personalnym lub prowadzisz firmę, która dostarcza catering, to wiesz, że początek roku jest idealnym czasem dla Twojej branży. Większość z nas dosyć krótko wytrzyma w noworocznych postanowieniach, jednak nie powinno Cię to zniechęcić do wykorzystania tego czasu na maksimum. Spora część specjalistów i firm decyduje się na promocję w tym okresie […]

Czytaj dalej
Reklama Facebook

Grupa odbiorców – jak wybrać odpowiednią do reklamy Facebook?

Wiele osób myśli, że grupa odbiorców z wykorzystaniem zainteresowań to skuteczne rozwiązanie. Niestety – zainteresowania i zachowania na Facebooku nie są najlepszą metodą układania grupy odbiorców. Co prawda mogą okazać się skuteczne w kilku branżach, ale są dużo bardziej trafne grupy odbiorców. Bardziej precyzyjna grupa odbiorców Ci dotrzeć do klientów, którzy będą bardziej zaangażowani. Dzięki […]

Czytaj dalej
Case Study

Jak zwiększyć ilość wiadomości do firmy? [+150% w 21 dni] – Case Study

Pozyskujesz klientów przez Messengera, ale ilość zapytań niestety nie jest zadowalająca? Chcesz otrzymywać więcej wiadomości, ale nie stać Cię na kampanię z dużym budżetem? W tym wpisie pokażę Ci, jak za kilka złotych dziennie zwiększyłem liczbę zapytań w firmie usługowej. Podstawowe informacje o kampanii Branża, w której działamy – usługi projektowe Budżet kampanii (płatny Facebookowi) […]

Czytaj dalej
Fanpage

Strategia planowania i publikacji postów w 6 krokach – Oraz 16 Pytań, które warto zadać przed publikacją

„Strategia planowania? Po co mi to? Przecież nie mam czasu na marketing!” – powtarza wielu właścicieli firm. Rozumiem zabieganie, brak czasu i „ważniejsze rzeczy” niż prowadzenie fanpage firmy. Pamiętaj jednak – jeśli nie dostarczysz do firmy nowych klientów, to biznes może upaść. Jak pogodzić brak czasu i chęć budowania hucznego fanpage? Wystarczy odpowiednio zaplanować działania! […]

Czytaj dalej