Fanpage

Strategia planowania i publikacji postów w 6 krokach – Oraz 16 Pytań, które warto zadać przed publikacją

„Strategia planowania? Po co mi to? Przecież nie mam czasu na marketing!” – powtarza wielu właścicieli firm. Rozumiem zabieganie, brak czasu i „ważniejsze rzeczy” niż prowadzenie fanpage firmy. Pamiętaj jednak – jeśli nie dostarczysz do firmy nowych klientów, to biznes może upaść. Jak pogodzić brak czasu i chęć budowania hucznego fanpage? Wystarczy odpowiednio zaplanować działania! […]

Czytaj dalej
Skuteczne Strony Internetowe

Jak podnieść skuteczność strony lądującej? 5 porad / 5 zadań do wdrożenia + BONUSY

„Musimy mieć więcej leadów!” – ile razy mówiłeś tak pod nosem, albo słyszałeś taką sugestię z działu sprzedaży? Bez kontaktów nie ma sprzedaży – to bardzo oczywisty wniosek. Jak dostarczyć firmie więcej potencjalnych klientów, nie wydając przy tym większych nakładów na marketing? To proste – wystarczy zoptymalizować tunel sprzedażowy.  Dziś na warsztat weźmiemy stronę lądującą […]

Czytaj dalej
Promowanie Firmy

O czym pisać na firmowym blogu?

Dzięki blogowi możesz zarabiać więcej. Wiem, że brzmi to jak wyświechtany slogan, który obiecuje życie bogatego blogera. Jednak pozwól, że wyjaśnię Ci, jak w praktyce blog przekłada się na zwiększone zarobki. Dobrze prowadzony blog buduje pozycję eksperta na rynku. Rozwiązywanie problemów dzięki publikacjom zmniejsza dystans i skutecznie wpływa na decyzje zakupowe Twoich potencjalnych klientów. Skoro […]

Czytaj dalej
Techniki Sprzedażowe

Testy A/B i rosyjska ruletka – co mają ze sobą wspólnego?

Dla niektórych mityczne narzędzie, którego boją się używać. Dla innych standardowy proces, który wykonują przy wysyłce każdego maila, uruchomienia każdej kampanii oraz tworzeniu nowej strony lądującej. Kampania nie działa tak, jak powinna? Skuteczność strony lądującej nie powala? Nikt nie otwiera Twoich maili? Testy AB pomogą Ci zwiększyć skuteczność na każdym etapie sprzedaży. Dziś pokażę Ci, […]

Czytaj dalej