Budowanie strategii sprzedaży

Jak oszczędzić 240 zł dziennie i zmniejszyć koszt pozyskania klienta o 50%?

Zastanawiasz się, jak mogą pomóc Ci konsultacja marketingowa? Zazwyczaj seria rozmów pomaga rozwiązać sporo problemów. Kiedy otrzymuję wiadomości od klientów z zapytaniem o poradę, zazwyczaj działam według sprawdzonego schematu. Ciężko wystawić receptę na lekarstwa jeśli odpowiednio nie zdiagnozujemy problemu. Historia Eryka – właściciela firmy usługowej, z którym współpracuje Od kilku tygodni współpracuję z Erykiem – […]

Czytaj dalej
Reklama Facebook

„Moja reklama została odrzucona” – co robić?

Jeśli jesteś dietetykiem, trenerem personalnym lub prowadzisz firmę, która dostarcza catering, to wiesz, że początek roku jest idealnym czasem dla Twojej branży. Większość z nas dosyć krótko wytrzyma w noworocznych postanowieniach, jednak nie powinno Cię to zniechęcić do wykorzystania tego czasu na maksimum. Spora część specjalistów i firm decyduje się na promocję w tym okresie […]

Czytaj dalej
Reklama Facebook

Grupa odbiorców – jak wybrać odpowiednią do reklamy Facebook?

Wiele osób myśli, że grupa odbiorców z wykorzystaniem zainteresowań to skuteczne rozwiązanie. Niestety – zainteresowania i zachowania na Facebooku nie są najlepszą metodą układania grupy odbiorców. Co prawda mogą okazać się skuteczne w kilku branżach, ale są dużo bardziej trafne grupy odbiorców. Bardziej precyzyjna grupa odbiorców Ci dotrzeć do klientów, którzy będą bardziej zaangażowani. Dzięki […]

Czytaj dalej
Case Study

Jak zwiększyć ilość wiadomości do firmy? [+150% w 21 dni] – Case Study

Pozyskujesz klientów przez Messengera, ale ilość zapytań niestety nie jest zadowalająca? Chcesz otrzymywać więcej wiadomości, ale nie stać Cię na kampanię z dużym budżetem? W tym wpisie pokażę Ci, jak za kilka złotych dziennie zwiększyłem liczbę zapytań w firmie usługowej. Podstawowe informacje o kampanii Branża, w której działamy – usługi projektowe Budżet kampanii (płatny Facebookowi) […]

Czytaj dalej