Budowanie strategii sprzedaży

Jak oszczędzić 240 zł dziennie i zmniejszyć koszt pozyskania klienta o 50%?

Zastanawiasz się, jak mogą pomóc Ci konsultacja marketingowa? Zazwyczaj seria rozmów pomaga rozwiązać sporo problemów. Kiedy otrzymuję wiadomości od klientów z zapytaniem o poradę, zazwyczaj działam według sprawdzonego schematu. Ciężko wystawić receptę na lekarstwa jeśli odpowiednio nie zdiagnozujemy problemu. Historia Eryka – właściciela firmy usługowej, z którym współpracuje Od kilku tygodni współpracuję z Erykiem – […]

Czytaj dalej
Reklama Facebook

„Moja reklama została odrzucona” – co robić?

Jeśli jesteś dietetykiem, trenerem personalnym lub prowadzisz firmę, która dostarcza catering, to wiesz, że początek roku jest idealnym czasem dla Twojej branży. Większość z nas dosyć krótko wytrzyma w noworocznych postanowieniach, jednak nie powinno Cię to zniechęcić do wykorzystania tego czasu na maksimum. Spora część specjalistów i firm decyduje się na promocję w tym okresie […]

Czytaj dalej
Reklama Facebook

Grupa odbiorców – jak wybrać odpowiednią do reklamy Facebook?

Wiele osób myśli, że grupa odbiorców z wykorzystaniem zainteresowań to skuteczne rozwiązanie. Niestety – zainteresowania i zachowania na Facebooku nie są najlepszą metodą układania grupy odbiorców. Co prawda mogą okazać się skuteczne w kilku branżach, ale są dużo bardziej trafne grupy odbiorców. Bardziej precyzyjna grupa odbiorców Ci dotrzeć do klientów, którzy będą bardziej zaangażowani. Dzięki […]

Czytaj dalej
Case Study

Jak zwiększyć ilość wiadomości do firmy? [+150% w 21 dni] – Case Study

Pozyskujesz klientów przez Messengera, ale ilość zapytań niestety nie jest zadowalająca? Chcesz otrzymywać więcej wiadomości, ale nie stać Cię na kampanię z dużym budżetem? W tym wpisie pokażę Ci, jak za kilka złotych dziennie zwiększyłem liczbę zapytań w firmie usługowej. Podstawowe informacje o kampanii Branża, w której działamy – usługi projektowe Budżet kampanii (płatny Facebookowi) […]

Czytaj dalej
Fanpage

Strategia planowania i publikacji postów w 6 krokach – Oraz 16 Pytań, które warto zadać przed publikacją

„Strategia planowania? Po co mi to? Przecież nie mam czasu na marketing!” – powtarza wielu właścicieli firm. Rozumiem zabieganie, brak czasu i „ważniejsze rzeczy” niż prowadzenie fanpage firmy. Pamiętaj jednak – jeśli nie dostarczysz do firmy nowych klientów, to biznes może upaść. Jak pogodzić brak czasu i chęć budowania hucznego fanpage? Wystarczy odpowiednio zaplanować działania! […]

Czytaj dalej
Skuteczne Strony Internetowe

Jak podnieść skuteczność strony lądującej? 5 porad / 5 zadań do wdrożenia + BONUSY

„Musimy mieć więcej leadów!” – ile razy mówiłeś tak pod nosem, albo słyszałeś taką sugestię z działu sprzedaży? Bez kontaktów nie ma sprzedaży – to bardzo oczywisty wniosek. Jak dostarczyć firmie więcej potencjalnych klientów, nie wydając przy tym większych nakładów na marketing? To proste – wystarczy zoptymalizować tunel sprzedażowy.  Dziś na warsztat weźmiemy stronę lądującą […]

Czytaj dalej
Promowanie Firmy

O czym pisać na firmowym blogu?

Dzięki blogowi możesz zarabiać więcej. Wiem, że brzmi to jak wyświechtany slogan, który obiecuje życie bogatego blogera. Jednak pozwól, że wyjaśnię Ci, jak w praktyce blog przekłada się na zwiększone zarobki. Dobrze prowadzony blog buduje pozycję eksperta na rynku. Rozwiązywanie problemów dzięki publikacjom zmniejsza dystans i skutecznie wpływa na decyzje zakupowe Twoich potencjalnych klientów. Skoro […]

Czytaj dalej
Techniki Sprzedażowe

Testy A/B i rosyjska ruletka – co mają ze sobą wspólnego?

Dla niektórych mityczne narzędzie, którego boją się używać. Dla innych standardowy proces, który wykonują przy wysyłce każdego maila, uruchomienia każdej kampanii oraz tworzeniu nowej strony lądującej. Kampania nie działa tak, jak powinna? Skuteczność strony lądującej nie powala? Nikt nie otwiera Twoich maili? Testy AB pomogą Ci zwiększyć skuteczność na każdym etapie sprzedaży. Dziś pokażę Ci, […]

Czytaj dalej
Reklama Facebook Ads

Reklama Facebook Ads z małym budżetem

Otrzymałem kilka zapytań od przedsiębiorców, które dotyczą kampanii Facebook w obecnych czasach. Czy warto przeprowadzić kampanię teraz? Jakim budżetem warto dysponować? Do kogo kierować reklamę, aby była skuteczna? Zdania są podzielone. Niektórzy mówią, że to idealny czas. Z drugiej strony przepływy pieniężne w firmie nie skłaniają do sięgania po portfel i wydawania pieniędzy na marketing. […]

Czytaj dalej
Techniki Sprzedażowe

Dziurawy tunel sprzedażowy – 5 sprawdzonych łatek, które zmniejszą wydatki na reklamę i podwoją liczbę klientów

Od wyświetlenia reklamy, przez stronę internetową do sprzedaży. Taką drogę przechodzi Twój klient. W których momentach rezygnuje? Dlaczego to robi? Co możesz poprawić? Jak z tym walczyć? Zoptymalizujmy Twój tunel sprzedażowy! Zadbaj o to, by przyciągać właściwe osoby Określanie odbiorców naszej reklamy to podstawa skutecznego tunelu sprzedażowego. Bez dobrze zdefiniowanej grupy już na samym początku […]

Czytaj dalej