Budowanie strategii sprzedaży

Testy A/B i rosyjska ruletka – co mają ze sobą wspólnego?

Dla niektórych mityczne narzędzie, którego boją się używać. Dla innych standardowy proces, który wykonują przy wysyłce każdego maila, uruchomienia każdej kampanii oraz tworzeniu nowej strony lądującej. Kampania nie działa tak, jak powinna? Skuteczność strony lądującej nie powala? Nikt nie otwiera Twoich maili? Testy AB pomogą Ci zwiększyć skuteczność na każdym etapie sprzedaży. Dziś pokażę Ci, […]

Czytaj dalej
Reklama Facebook

Reklama Facebook Ads z małym budżetem

Otrzymałem kilka zapytań od przedsiębiorców, które dotyczą kampanii Facebook w obecnych czasach. Czy warto przeprowadzić kampanię teraz? Jakim budżetem warto dysponować? Do kogo kierować reklamę, aby była skuteczna? Zdania są podzielone. Niektórzy mówią, że to idealny czas. Z drugiej strony przepływy pieniężne w firmie nie skłaniają do sięgania po portfel i wydawania pieniędzy na marketing. […]

Czytaj dalej
Budowanie strategii sprzedaży

Dziurawy tunel sprzedażowy – 5 sprawdzonych łatek, które zmniejszą wydatki na reklamę i podwoją liczbę klientów

Od wyświetlenia reklamy, przez stronę internetową do sprzedaży. Taką drogę przechodzi Twój klient. W których momentach rezygnuje? Dlaczego to robi? Co możesz poprawić? Jak z tym walczyć? Zoptymalizujmy Twój tunel sprzedażowy! Zadbaj o to, by przyciągać właściwe osoby Określanie odbiorców naszej reklamy to podstawa skutecznego tunelu sprzedażowego. Bez dobrze zdefiniowanej grupy już na samym początku […]

Czytaj dalej
Stworzenie kampanii Facebook

Jak ustalić grupę odbiorców? 44 przykłady, które warto wykorzystać w kampanii

Ustawianie grupy odbiorców to wyzwanie podczas tworzenia kampanii na Facebooku. Odpowiednie określenie grupy pomoże nam dotrzeć do właściwych osób. Ma ono ogromny wpływ na skuteczność naszej reklamy. W tym wpisie przygotowałem 44 konkretne przykłady grup odbiorców, do których możesz dotrzeć z ofertą Twojej firmy.  Dlaczego grupa odbiorców jest ważna? Podczas szkoleń, rozmów i konsultacji często obserwuję, […]

Czytaj dalej
Reklama Facebook

Co dodawać na fanpage? – 32 pomysły na posty w każdej branży

Prowadzisz profil na Facebooku? Odpowiedz na pytanie – jak często zastanawiasz się nad tym co dodawać na fanpage? Przygotowałem dla Ciebie bardzo krótki wpis, ale jest on bogaty w mięso – spis konkretnych tematów, które warto poruszyć na facebookowej stronie praktycznie w każdej branży. Różnorodność postów, a skuteczność Twojego marketingu Wielu przedsiębiorców przekłada ilość nad […]

Czytaj dalej
Reklama Facebook

Jak zaplanować marketing w firmie? – 7 Porad do skopiowania

Przełom roku to dobry czas, aby odpowiedzieć na pytanie jak zaplanować marketing. Wielu przedsiębiorców stawia większe zarobi jako cel noworoczny. Odpowiednia reklama na pewno w tym pomoże. W tym wpisie znajdziesz 7 konkretnych porad jak zaplanować marketing w małej i średniej firmie. Nie skupiam się na spekulacjach co będzie trendem w nowym roku. Chcę przekazać Ci […]

Czytaj dalej
Ogólne przemyślenia

Czego nauczyłem się w 2019 roku? – 3 Praktyczne Lekcje

Robimy skok w ten Nowy Rok! Cóż za poezja, energia i entuzjazm, nieprawdaż?! Przez ostatnie dni podsumowałem miniony 2019 rok. To był bardzo ważny proces. Spojrzałem na poszczególne tygodnie i miesiące wypełnione tysiącami zadań do wykonania. Przyznam szczerze, że jestem zadowolony z przebiegu zdarzeń i realizacji założonych planów. Niektóre sfery przekroczyły moje najśmielsze oczekiwania, inne nie zostały […]

Czytaj dalej
Reklama Facebook

8 Facebookowych Mitów, które blokują rozwój Twojej firmy

Czas założyć fanpage Twojej firmy? Zastanawiasz się nad uruchomieniem pierwszej kampanii na Facebooku? Na pewno masz wiele obaw. W tym spisie przedstawię Ci facebookowe mity, które najczęściej blokują rozwój Twojej firmy. Poniższe zestawienie to zbiór obiekcji przedsiębiorców, które spotykałem przez ostatnie lata prowadzenia kampanii oraz szkoleń. Rozumiem większość z nich – każda nowość w jakimś […]

Czytaj dalej
Bez kategorii

Jak Przygotować Świąteczną Promocję Na Facebooku?

Zbliża się wiele świątecznych okazji. Black Friday, Boże Narodzenie, Sylwester, Karnawał… To gorący okres zakupowy, który musisz wykorzystać. Jeśli zastanawiasz się, jak skutecznie dotrzeć do odbiorców dzięki Facebookowi – przygotowałem kilka praktycznych porad:   Wybór jest prosty – klient zostawi pieniądze u Ciebie lub u konkurencji Przygotuj się odpowiednio wcześniej – zarysuj strategię promocji; przygotuj […]

Czytaj dalej
Zwiększenie liczby klientów

Jaką wybrać metodę marketingu?

Jaka reklama będzie dla mnie najskuteczniejsza? Kampania Facebook Ads? Reklama w Google? A może klasyczne ulotki lub banery? Jeśli zastanawiasz się jaką metodę marketingu wybrać w Twojej firmie – przygotowałem dla Ciebie wideo. W tym nagraniu dowiesz się jak skutecznie dobrać kanał dotarcia do Twoich klientów. Poruszam w nim najważniejsze kwestie, które znacząco wypływają na […]

Czytaj dalej
Wczytuje kolejne wpisy