Praktyczna Wiedza w Bezpłatnym Poradniku Wolisz Błądzić w Menadżerze Reklam, czy Skopiować Gotowe Schematy?
Reklama Facebook Ads

Jak oszczędzić 40% budżetu reklamowego za pomocą jednej zmiany w kampanii?

Skuteczne kampanie Facebook Ads przy niewygórowanym budżecie to marzenie każdego przedsiębiorcy! Bo kto by nie chciał pozyskiwać nowych klientów do swojej firmy i w dodatku oszczędzać na reklamie. W najnowszym wpisie opowiem Ci, jak możesz zaoszczędzić 40% swojego budżetu, który przeznaczasz na kampanię – i to dzięki jednej zmianie! Oglądając poniższe nagranie, dowiesz się m.in.: […]

Czytaj dalej
Reklama Facebook

Skuteczne teksty reklamowe? Z wykorzystaniem tych 3 narzędzi to prostsze niż myślisz!

Wiele osób ma problem z pisaniem skutecznych tekstów reklamowych.A słabe treści nie generują zaangażowania = nie sprzedają. Nawet najlepsza usługa czy produkt, jaki oferujesz, nie sprzeda się sama. Musisz najpierw zbudować wokół niego odpowiednie zainteresowanie – i tutaj kluczowe są właśnie dobre treści. Odpowiednio napisany tekst ma ogromny wpływ na powodzenie całej kampanii reklamowej. Jest […]

Czytaj dalej
Reklama Facebook Ads

Jak oszukać Facebooka i reklamować się do członków grup? – Instrukcja konfiguracji

Facebook nie daje możliwości reklamowania się w bezpośredni sposób. W Menadżerze Reklam nie znajdziesz opcji “Skieruj reklamę na członków mojej grupy”. “No dobra, to jak targetować na członków grup?” Przygotuj wideo promocyjne – najlepiej 15-30 sekund Pamiętaj, by pierwsze sekundy były bardzo angażujące Opowiedz o swoim produkcie/usłudze Na koniec zamieść wezwanie do akcji – przejdź […]

Czytaj dalej
Reklama Facebook Ads

Jak przekonać klientów do zakupu dzięki reklamie?

Kampanie remarketingowe to narzędzie, które może zwiększyć Twoją sprzedaż nawet kilkukrotnie. Doskonale wiemy, że nie wszyscy kupują za pierwszym razem. Warto wyświetlać swoje kreacje osobom, które zapoznały się z ofertą, ale nie dokonały zakupu. Częstym błędem, jaki zauważam, jest męczenie odbiorców tą samą kreacją. Reklamujesz produkt – odbiorca wchodzi na stronę sprzedażową – czyta, przegląda […]

Czytaj dalej