www.lokalny-sukces.pl / Blog

Blog

Jakich efektów możesz spodziewać się po 1, 3, 6, 12 miesiącach prowadzenia kampanii Facebook?

To często zadawane pytanie przed rozpoczęciem współpracy. Odpowiedź oczywiście zależy od wielu czynników, ale chcę podjąć się próby oszacowania efektów w podziale na czas trwania współpracy na linii Klient-Agencja. W tym wpisie odpowiem na najważniejsze pytania: Ile muszę wydać pieniędzy, aby zobaczyć efekty? Od czego to zależy, ile czasu zajmuje wypracowanie efektów? Co powinno być celem współpracy w wybranych okresach? Czy efekty przyjdą ZAWSZE? Od czego zależy czas wypracowania efektów? […]

Prosty lejek dla branży usługowej – nawet 20 leadów dziennie

Ile razy zastanawiałeś się – jak zwiększyć liczbę leadów w firmie? Wielu przedsiębiorców zastanawia się, jak wyglądałby ich biznes, gdyby każdego dnia kilku klientów wysyłało zapytanie o ich usługi. Jak osiągnąć taki stan? Po pierwsze – ułoż strategię Strategia, którą wykorzystuję, nie jest skomplikowana, ale wymagała sporej ilości testów, by była rentowna. Mój lejek wygląda następująco: Oho, Patryk, miało być prosto… W mojej opinii to naprawdę […]

Jak oszczędzić 40% budżetu reklamowego za pomocą jednej zmiany w kampanii?

Skuteczne kampanie Facebook Ads przy niewygórowanym budżecie to marzenie każdego przedsiębiorcy! Bo kto by nie chciał pozyskiwać nowych klientów do swojej firmy i w dodatku oszczędzać na reklamie. W najnowszym wpisie opowiem Ci, jak możesz zaoszczędzić 40% swojego budżetu, który przeznaczasz na kampanię – i to dzięki jednej zmianie! Oglądając poniższe nagranie, dowiesz się m.in.: Dlaczego warto testować grupy odbiorców? Jak uzyskać większą konwersję bez zwiększania budżetu? Po co robić wykluczenia? […]

Skuteczne teksty reklamowe? Z wykorzystaniem tych 3 narzędzi to prostsze niż myślisz!

Wiele osób ma problem z pisaniem skutecznych tekstów reklamowych.A słabe treści nie generują zaangażowania = nie sprzedają. Nawet najlepsza usługa czy produkt, jaki oferujesz, nie sprzeda się sama. Musisz najpierw zbudować wokół niego odpowiednie zainteresowanie – i tutaj kluczowe są właśnie dobre treści. Odpowiednio napisany tekst ma ogromny wpływ na powodzenie całej kampanii reklamowej. Jest to pierwsza i często jedyna szansa na zdobycie zainteresowania klienta i wpłynięcie na jego decyzję o podjęciu […]