Praktyczna Wiedza w Bezpłatnym Poradniku Wolisz Błądzić w Menadżerze Reklam, czy Skopiować Gotowe Schematy?

Skuteczne teksty reklamowe? Z wykorzystaniem tych 3 narzędzi to prostsze niż myślisz!

Reklama Facebook

Wiele osób ma problem z pisaniem skutecznych tekstów reklamowych.
A słabe treści nie generują zaangażowania = nie sprzedają.

Nawet najlepsza usługa czy produkt, jaki oferujesz, nie sprzeda się sama.

Musisz najpierw zbudować wokół niego odpowiednie zainteresowanie – i tutaj kluczowe są właśnie dobre treści.

Odpowiednio napisany tekst ma ogromny wpływ na powodzenie całej kampanii reklamowej. Jest to pierwsza i często jedyna szansa na zdobycie zainteresowania klienta i wpłynięcie na jego decyzję o podjęciu konkretnego działania.

Jak pisać skuteczne teksty reklamowe kiedy nie masz czasu na naukę?

Istnieje wiele kursów, szkół oraz technik pisania tekstów.

Ale czy masz czas, aby zgłębiać je wszystkie?

Jeśli nie – przygotowałem dla Ciebie skrót 3 narzędzi, które stosuję na co dzień.

Pomagają pisać szybciej i skuteczniej.

Co to za narzędzia?

Generator nagłówków

Nagłówek często aż w 90% odpowiada za skuteczność tekstu – jest pierwszym elementem, który widzi odbiorca i to od niego zależy, czy przeczyta dalszą część oferty.

Prostym sposobem na pisanie skutecznych nagłówków jest wykorzystanie narzędzia Title Generator

Wystarczy, że wpiszesz nazwę swojego produktu/usługi lub jakieś słowo kluczowe, dotyczące tematu, o którym chcesz napisać i jednym kliknięciem otrzymujesz aż 700 propozycji gotowych nagłówków do wykorzystania!

Ważna informacja!

  1. Musisz pamiętać, że słowa kluczowe należy wpisać w języku angielskim (wystarczy do tego tłumacz Google).
  2. Nie musisz tłumaczyć na język polski każdego nagłówka – wystarczy, że klikniesz w obszarze strony prawym przyciskiem myszy i wybierzesz opcję “przetłumacz na język polski” – wtedy wszystkie nagłówki zostają automatycznie przetłumaczone.

Gotowe nagłówki

Kolejnym sposobem, dzieki któremu szybko i bez większego wysiłku stworzysz skuteczne nagłówki, jest korzystanie z gotowych szablonów nagłówków!

Możesz z powodzeniem skorzystać z szablonów dostępnych TUTAJ .

Wystarczy uzupełnić je o właściwe słowa kluczowe/korzyści/problemy – w zależności od rodzaju nagłówka i gotowe!

Ważna informacja!

Szablony nagłówków również są w języku angielskim, ale dzięki prostej instrukcji, o której pisałem wyżej, wiesz już jak je szybko i łatwo przetłumaczyć 😉

Biblioteka reklam na Facebooku

Tworzysz kampanie na Facebooku, wiesz, że istnieje biblioteka reklam, gdzie możesz podejrzeć kampanie prowadzone przez Twoją konkurencję, a nigdy nie pomyślałeś o tym, aby szukać tam inspiracji?

A może nawet nie wiedziałeś, że jest taka możliwość?

Teraz już wiesz!

  • Przejdź do Biblioteki Reklam  
  • Wybierz lokalizację wyświetlania kampanii
  • Wybierz kategorię reklam
  • Wpisz w okno wyszukiwania słowo kluczowe lub nazwę reklamodawcy

Teraz możesz sprawdzić, jak wyglądają reklamy, które wyświetla Twoja konkurencja!

Jestem przekonany, że rozwiązania, o których dziś Ci opowiedziałem, przypadną Ci do gustu, jak tylko je wypróbujesz!

Dzięki za przeczytanie tego materiału i powodzenia!

Facebook Comments Box